Odp: Opornik

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Sep 2003 - 07:39:05 MET DST

Użytkownik perszing <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bj0lgd$1d0i$1_at_arrakis.solutions.net.pl...

> Aaaa zapomnialem dodac, chodzi mi o to zeby nie popsuc pomiaru obrotow
> (wentyl na procesorze). Wydaje mi sie ze powinno sie wlutowac w kabelek
pod
> 12V ale nie jestem pewny.

Z tym to jest różnie - bo raz popsujesz a raz nie. Ja wlutowałem w środkowy
pin i działa z kontrolą obrotów na jednym wentylu a na drugim nie działa.

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.onet.pl