Odp: Nowy komp, prosba o lekka korekte.

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 20:55:21 MET DST

Użytkownik Jurek_nurek <nitrox_34_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3f53946f$1_at_news.home.net.pl...

> Dzieki, wezme pod uwage sugestie, szczegolnie te z karta. W tej chwili mam
> Athlona 1 Gb i plyte abita k7 oraz 256 ram, nie jestem zadowolony z
> szybkosci wiec mysle, ze troche poprawie tym prockiem. A jesli chodzi o
> nadmiar mocy to mysle, ze okazyjnie wykozysta to moj syn w gierkach.

To na co Ci tam moc schodzi? Internet - szybkość zależy głównie od łącza, w
gry nie grasz ...
Może miałeś coś źle skonfigurowanego. I mulił komp.
Ja miałem PIII 1 GHz i 256 RAM ...
i jeśli coś kiepsko chodziło to tylko w nowych grach 3D.

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.onet.pl