Re: Nowy komp, prosba o lekka korekte.

Autor: Jurek_nurek (nitrox_34_at_o2.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 20:58:54 MET DST

Użytkownik "Miro" <pulikow_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Jurek_nurek <nitrox_34_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3f53946f$1_at_news.home.net.pl...

> To na co Ci tam moc schodzi? Internet - szybkość zależy głównie od łącza,
> gry nie grasz ...
> Może miałeś coś źle skonfigurowanego. I mulił komp.
> Ja miałem PIII 1 GHz i 256 RAM ...
> i jeśli coś kiepsko chodziło to tylko w nowych grach 3D.

Na co? hmmm, otwarte pare aplikacji w tym do monitoringu sieci, odpalone
pare TSR'ow i w miedzyczasie przelogowania. Czesto. Wiec bywa, ze sie system
zastanawia. A jeszcze w przelocie nie wylaczajac tego co na pulpicie :
przeskok do My pictures i jakies edycje.

pozdrawiam

JJ

ps. aaa, nie mam w zwyczaju zamykania jakiejs aplikacji (chocby pamiecio i
procesozernej) zeby odpalic na chwile inna.