Monitor iiyama -czy to normalne??

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 18:54:20 MET DST

Kupiłem dziś nowy monitory iiyama Vision Master 413. Sam monitor jest super.
Dobrze działa. Problem w tym że obraz jest odrobinę nie ostry. Do tego mam
wrażenie jak by się kolory "rozjeżdżały". To znaczy wszystko widać normalne,
ale jak się spojrzy o tworzy się wrażenie że kolorowe litery na jednolitym
tle z obu stron mają jakieś odbarwienia.
Właściwie nie można bezpośrednio tak powiedzieć tego nie widać, ale moje
obawy by na to wskazywały. Zaczęły mnie szczypać oczy i boleć powieki od
mrużenia. To chyba nie dobrze? Nie powinno tak być. Czy też muszę jeszcze
doinwestować w jakiś filtr, czy też to z tym monitorem nie tak? A może
trzeba go trochę poużywać żeby się "Rozruszał" i wtedy już będzie wszystko
ok. Trochę było by głupio że kupiłem taki monitor (900zł) gdy mogłem kupić
Samsunga z którymi maiłem już często do czynienia i nigdy z tym się nie
spotkałem, chyba że odświeżanie było ustawione na 60Hz.