Synchroniczna praca Procka z Ramem na p³ytach z nforce2

Autor: Ja_Nul^ (ja_nul_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 17:55:51 MET DST

Noszê siê z zamiarem kupna p³yty Abit NF7-S lub NF7, biorê t± p³ytê a nie
epoxa 8RDA+, dlatego ¿e w przysz³o¶ci chcia³abym w³o¿yæ do niej Bartona, a
w moim mie¶cie znale¼æ mo¿ne tylko epoxa 8RDA+ rev 1.1 czyli te co Bartonów
nie obs³uguj±. Procek ju¿ mam Athlona 1700+ z serii JIUHB 0320 z defaultowym
napiêciem 1.5V i tu moje pytanie, jak ju¿ wy¿ej pisa³em w przysz³o¶ci
chcia³bym w³o¿yæ do tej p³yty jakiego¶ Burtona, s³ysza³em, ¿e na p³ytach z
nforce2 bardzo du¿± rolê w wydajno¶ci odgrywaj± synchroniczna praca ddr-ów z
fsb procka tzn. je¶li np mamy fsb 166, to lepiej bêdzie dzia³aæ ten proc w
zespole z pamiêci± 333 ni¿ 400MHz.Jak du¿a jest ró¿nica w wydajno¶ci, czy
jest sens kupowaæ od razu pamiêci 400MHz? Pytam bo prawdopodobnie uda mi siê
wykrêciæ ten procek tylko na fsb 166MHz, wiem ¿e niektórzy krêc± na 200MHz,
ale pewnie na lepszym ch³odzeniu (moje to prawdopodobnie bêdzie Falcon Rock
II), poza tym stabilna praca sprzêtu to dla mnie wa¿ny czynnik.
Z góry dziêki za pomoc!
Pozdrawiam!

Ja_Nul^