Re: Pamiec PC2700 jako PC2100

Autor: george_at_ssk.pl
Data: Mon 01 Sep 2003 - 15:46:27 MET DST

> Witam.
> Kupilem 3 kosci pamieci PC2100 (266 MHz) i wsadzilem je do 3 plyt z Celeronem
> 2 GHz (taktowany na FSB 400 MHz). 2 pamieci ruszyly a trzecia piszczy. Po
> ogledzinach pamieci okazalo sie, ze sa na nich naklejki PC2700. W
dzialajacych
> komputerach znalazlem w BIOSie informacje, ze rzeczywiscie sa to pamieci
> PC2700. Wnioskuje z tego, ze pamieci PC2700 moga byc taktowane na 2100.
> Trzecia pamiec jest innego producenta.
>
> Mam 2 pytania:
> [...]

Ja mam dwie 2700(333) puszczone na 2100(266) MHZ w dual'u .. (bank 1 i 3)
chodzą bez problemu. Raczej nie jest to wina niższego taktowania.
Moim zdaniem komp może mieć problem z Dual channel albo pamięc jest kopnięta.
Próbowałeś ją samą wsadzić do 1 banku (pozostałe wyjmij) i uruchomić kompa ?
Może komp próbuje uruchomić dual channel ale masz niesymetrycznie więc
głupieje ...

George