Pamiec PC2700 jako PC2100

Autor: espe_at_WYTNIJTObuziaczek.pl
Data: Mon 01 Sep 2003 - 14:02:59 MET DST

Witam.
Kupilem 3 kosci pamieci PC2100 (266 MHz) i wsadzilem je do 3 plyt z Celeronem
2 GHz (taktowany na FSB 400 MHz). 2 pamieci ruszyly a trzecia piszczy. Po
ogledzinach pamieci okazalo sie, ze sa na nich naklejki PC2700. W dzialajacych
komputerach znalazlem w BIOSie informacje, ze rzeczywiscie sa to pamieci
PC2700. Wnioskuje z tego, ze pamieci PC2700 moga byc taktowane na 2100.
Trzecia pamiec jest innego producenta.

Mam 2 pytania:
 1.Czy pamiec PC2700 (333 MHz) moze byc taktowana z czestotliwoscia PC2100
(266 MHz)??
2. Jesli odpowiedz na 1 jest tak to czy spotkaliscie pamieci ktore nie moga
byc taktowane z mniejsza czestotliwoscia. Chodzi mi tylko o DDR.

A problem w tym, ze nie mam gdzie sprawdzic tej 2700 czy dziala jako PC2700
(producent plyty podaje, ze pamieci dla celeronow beda taktowane na 266MHz)
czy jest po prostu walnieta.

Pamiatki byly kupowane w sprawdzonym zrodle i jest na nie gwarancja, tylko
zanim zaczne reklamowac chcialbym sie wiecej dowiedziec.

PZDRWM, SP