Re: Mam poważne kłopoty z Athlonem

Autor: bajus (bajus_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Sep 2003 - 01:21:11 MET DST

[ciach]

: jestem pewien że mojego kompa w SIG-u nie uciągnąłby Codegen 250W
: (nawet próbowałem pożyczonym).
: A jeśli ciągnie Enlight 250W to sam pomyśl o co chodzi z dobrymi
: zasilaczami i złymi....

nigdy nic nie wiadomo..
co do wszystkiego tego co jest z zasilaczami, to co do codegenow..
moze po prostu czesciej padaja, czesciej bardziej spektakularnie padaja..
moze po prostu jest ich zdecydowanie wiecej na rynku...
moze, moze, moze...

u mnie, pracuje sobie codegen 300w.. ktorego w najblizszym czasie
albo bede musial z-tuning'owac ;)))) ( bo wiatraczek mu sam nie chce
startowac,
trza go brac na pych.. ;) albo wymienie go wraz z cala obudowa,
jak na tak 'badziewny zasilacz' ;) pracuje sobie juz prawie 3 latka...
pracuje,
pracuje.. pracuje, a na brak pracy nie moze narzekac.. komp jest praktycznie
wlaczony 24/7/365.. kiedys pracowal sobie pod d800.. teraz uciaga sig'a...
(a dokladniej 512+256, 2x40, aktualnie zamiast GF2pro jest GF4ti4200,
kontroler dodatkowy, live, sieciowka, 3 wiatraki, cd, cdr, kieszen ;) )

moze powinienem odpukac.. ale jakos nie chce, co ma byc to bedzie...
a poza tym.. o wiele bardziej imho.. powinno sie zatroszczyc o zasilacz
w postaci ups'a, ktory sluzy sobie nawiasem mowiac 4 latka.. baterie
raz zmieniaelm.. i kilka razy uratowal mnie z opresji soft- i hard-
ware'owej

pozdrawiam

--
bartosz 'bajus' poreda