Re: kłopot ze skrótami

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Wed 27 Aug 2003 - 22:05:08 MET DST

<adasiek22_poznan_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> wielkie dzięki!!!
> nawet nie wiesz jak mi to rozjaśniło w głowie!!
> Tzn mam rozumieć,że jeślim zakupię wersję bulk to muszę sam już mieć
wszystkie
> sterowniki, kable, śrubki itp?

nie ma reguly, czasem sa srubki, czasem nie, musisz patrzec co kupujesz i
kompletowac

poza tym jak sie nie znasz to czemu nie pojdziesz do byle sklepu
komputerowego, zeby Ci zlozyli z tych czesci, ktore bys chcial miec w
srodku? te oszczednosci jakie zrobisz kupujac taniej to juz przejadles na
czasie i benzynie, a potem bedzie jeszcze gorzej jak Ci sie bedzie komputer
sie zawieszal co 10 sekund, bo czegos tam nie wiedziales. skladanie
komputerow to nie jest budowanie domku z klockow lego. nie zawsze musza do
siebie pasowac rozne komponenty

tbg