cos nie tak z "Power Manager"

Autor: oizo (oizo_at_autograf.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 16:30:39 MET DST

a wiec tak :
Mam płyte gł. Asus A7V600 na KT600
Zasilacz Chieftec 420Watt

Jak wyłaczam kompa to po okolo 5 minutach słychac z kompa taki mały "pyk"
Taki jak by sie jakis przekaznik przełaczył

Jesli po takim "pyk" odpale kompa to po wyszukaniu napedow wywala mi napis
"Hardware problem.Power manager has found Problem.Sprawdz ustawienia bios"
I mam do wyboru " F1 - continue oraz DEL zeby Bios odpalic
Jesli wezme F1 to komp normalnie sie właczy , a jak go zresetuje to tego
błedu juz nie ma.

Jesli wyłacze kompa i odczekam do tego "pyk" to ten bład znow bedzie.

Co to moze byc???