Re: krecenie brr...

Autor: Mikolaj Herda (dindzi_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 06:56:45 MET DST

Też mam płytę Soltek SL 75KAV. Najnowszy bios. Mam Athlona XP 2000, więc
zworkami mam ustawione 133 FSB. Wystarczy, że dodam ze 2 MHz już pojawiają
się kłopoty z uruchomieniem bądź komputera bądź Windows. Ten sam procesor u
szwagra na MSI bez problemu chodził jako A 2600 przy zwiększeniu FSB i
Vcore. Dziwne, nie?