krecenie brr...

Autor: .:Squall:. (dobmar_at_o2.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 15:46:22 MET DST

Czesc

    Wiem ze to stary temat, przerobilem juz wiele stron netowych na ten
temat. Chodzi o krecenie DURONA 700 (plyta SOLTEK SL-75KAV-X (najnowszy bios
wgrany) grafika GF2 GTS 32MB). Sciezki sa zamalowane wszystko jest ladnie
jednak nie udaje mi sie go podkrecic wiecej niz do 800MHz :< (wedlug tego co
czytalem powinno sie dac odpalic spokojnie 1GHz).

Co dzinwe jesli ustawiam FSB 100MHz * 10 (mnoznik) to wlasnie uzyskuje owe
800Mhz ;).

O czestotliwosc 133MHz moge pomazyc (max to 113), tak samo jak daje mnoznik
wiecej niz 10 jest lipa.

Co do napiecia to nie jestem pewny ale nie wiem jak mozna je zmienic na
plycie glownej znalazlem za to taka opcje w BIOS-ie jak CPU Voltage -
ustawilem na max. czyli 1,85V (nie wiem jednak czy to wsytarczy)

Komputer zachowuje sie po ustawieniu FSB np. na 133 lub mnoznika 12.5 tak ze
wlaczam go a "monitor sie nie odpala", nic sie na ekranie nie pojawia, a
zeby go wylaczyc musze kabele zasilajacy pociagnac.

Poradzcie cos? Byc moze trzeba jakas opcje odznaczyc w biosie (AMI) ktora
"zabezpiecza"? A byc moze cos z karta graficzna?

pozdr.