wina zasilacza?

Autor: Monika (deemonique_at_o2.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 19:03:06 MET DST

witam wszystkich grupowiczow i prosze o pomoc:
po wlaczeniu komputera, nie wlaczal sie monitor uznalam wiec ze padla karta
graficzna [ATI Radeon 7200], ale po wlozeniu innej, sprawnej ekran wciaz byl
czarny, po wielu roznych kombinacjach wymyslilam, ze wloze stara karte
graficzna do slotu PCI i poszlo, uznalam wiec ze to wina AGP, zawiozlam do
serwisu i facet to wlasnie stwierdzil; kupilam nowa plyte, zalozylam i po
podlaczeniu okazalo sie ze mam dokladnie taki sam problem, karta w AGP wciaz
nie dziala, a w PCI owszem, zastanawiam sie jaka moze byc tego przyczyna.
Probowalam wielu rzeczy wyciagnelam pamieci, zmienilam taktowanie procesora
ze 133 na 100, temperatura procesora jest ok, nie mam juz wiele opcji do
sprawdzenia; jest mozliwe ze to przez zasilacza? A jak nie to co moge
jeszcze zrobic

Win XP Prof; pamięć 256 Ram; płyta główna to KT266A FDSX [ta nowa]; procesor
AMD 1700+; karta Radeon 7200; zasilacz 300 W

Z gory dziekuje za pomoc
Monika