Re: Pomozcie, bo zwariuje (jak wylaczyc AUTOSCAN w Seagate Barr. 7200.7 120 GB)

Autor: Latet (NOSPAM_latet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 18:22:12 MET DST

> Przepraszam, o jakim AUTOSCANIE ty mówisz ? Jak to sie objawia?
> Mam właśnie nówkę BIV i mnie to zainteresowało. Aha, i co to za soft
> ten SMSCAN ?

No, o normalnym :-)
W trakcie bezczynnosci dysk sam z siebie zaczyna hałasowac,
skanuje swoją powierzchnie w poszukiwaniu bledow i wypaczen.
Jest to b. irytujace. Zwlaszcza jak sie ma kompa na stole, niedalego ucha.
Oczywiscie dysk systemowy (C:) jest czesto uzywany przez sam system,
wiec autoscan wlacza sie rzadziej. Ale akurat u mnie jest to drugi dysk
w kieszeni, wiec jest bardziej bezczynny, i wlacza sie czesto.
A przez to ze jest w kieszeni, to slysze go jeszcze glosniej.

SMSCAN.EXE dla baraka-IV znajdziesz w sieci. Jest skuteczny.

Powodzenia.

latet