Re: cd-rom

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 15:09:38 MET DST

Kamil Domagała wrote:
> Miało miejsce ostatnio u mnie dziwne zdarzenie.

Niestety przy 48, czy 52× to wcale nie jest dziwne.

> Otórz wsadziłem płytke cd do napędu, czytało ją i nagle buuuuuum, chyba
> pękła płytka.
> Teraz szuflada się nie otwiera i jest bardzo niedobrze.

Może kawałek płytki się zaklinował w mechanice.

> Komp na gwarancji ale jak bym go oddał to najmniej 1 miesiac czekania za
> nim.

Komp plombowany? To pogadaj z gwarantem - bez sensu trzymać w serwisie
całą puszkę - niech tylko wykręcą napęd i jeśli muszą go przez miesiąc po
coś trzymać, to resztę kompa niech ci oddadzą.

--
Pozdrówka,
        Artur