cd-rom

Autor: Kamil Domagała (kamillotop_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 14:56:29 MET DST

Witam,

Miało miejsce ostatnio u mnie dziwne zdarzenie.
Otórz wsadziłem płytke cd do napędu, czytało ją i nagle buuuuuum, chyba
pękła płytka.
Teraz szuflada się nie otwiera i jest bardzo niedobrze.
Komp na gwarancji ale jak bym go oddał to najmniej 1 miesiac czekania za
nim.

Co teraz zrobić ?? Jak sprawić żeby szuflada się otworzyła ???
Próbowałem pukać, przekręcać i obracać kompa ale bez skutku :(

Dziękuję za porady i pozdrawiam!