Re: Dialery

Autor: Piter (piter_at_no-spam.braxis.org)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 19:14:42 MET DST

Użytkownik "dgzik@@!" <a_at_b.pl> napisał w wiadomości
news:bi8rc4$t2d$1_at_news.onet.pl...
> Duzo sie teraz mowi o dialerach :( i mam w zwiazku z tym pytanie : czy
jest
> jakas strona ktora podaje z jakiego nr sie podlaczylem?Czy mozna to
> sprawdzic w jakis inny sposob?

numeru to raczej Ci nie poda ale zawsze mozesz sobie sprawdzic jakie masz
IP - jesli w Twoim RevDNSie bedzie cos ala xxx.xxxxxx.cvx.tpnet.pl czy cos w
tym stylu a korzystasz z numeru dostepowego tepsy to mozesz byc spokojny :)
w sumie to najlepiej zablokowac wyjscia na numer 0-700 u Twojego operatora i
unikac stron o dziwnej tresci ;)

pzdr.

Piter