Dwa dyski ---> pomocy

Autor: >>>EDGAR<<< (edgar3333_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 01:11:17 MET DST

Witam wszystkich na gr.
Mam problem z dyskiem.
Posiadam dysk Maxtora 40 GB który wyjąłem z komputera (kompa sprzedałem),
dysk
ma 2 partycje na C: zainstalowany jest Win 2000 Pro. Chciałem go
zainstalować w kompie
który mam jako zapasowy.
Komp który chodził z Maxtorem miał Płyte Soltec 75 DRV5 i procka Atlon 1,7
XP.
Komp w którym chcę zainstalować dysk ma płytę Intela D815 EEA i procka
Pentium III 600
i zainstalowany Windows 98 dysk WD400.
Co do tej pory usiłowałem zrobić:
Wyjąłem dysk WD400 z kompa podłączyłem jako master po uruchomieniu pokazał
mi się
niebieski ekran z informacją:
***Stop: 0x0000007B (0xF081B84C)
Jeżeli ten ekran błędy STOP widzisz po raz pierwszy, to uruchom ponownie
komputer.
(po restarcie również widoczny jest ten ekran)
Jeżeli ekran ten znów się pojawi wykonaj następujące kroki.....
Dysk chodził jest dobry na 100% i nie zawiera wirusów.
Jak rozwiązać ten problem abym miał dwa systemy na 2 dyskach ??
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam EDGAR.