Re: cichy wentylator do obudowy zalman

Autor: Avatar (avatar_at_12dz.mil.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 21:04:30 MET DST

> masz
> >
> Ide o zaklad ze nie rownie ciche. Papst jest krolem cichosci i ma 1500 rpm
> na 12 V.

olac 12V, fizyki nie oszukasz i szum powietrza zawsze bedzie, tylko chodzi
mi o to ze po co przeplacac za jakiegos papsta, jak mozesz za pol ceny miec
to samo ! a jak ty jeszcze obnizasz obroty tego papsta to juz w ogole
porazka... wcale sie nie zdziwie jak ten papst juz w swojej elektonice ma
wlasnie jakis rezystor ktory go spowalnia :]
koles ma tego papsta chyba nawet od ciebie, spowolnilem na probe jakis tam
wentylator do 1500 obr i nie widzielismy (slyszelismy) roznicy

> Fakt jest taki ze nie kazdy potrzebuje tak cichego kompa jakiego mam np.
ja.
> U mnie papst chodzi na mniejszym napieciu niz 12V :)

heh nie tylko ty, ja tez mam b.cichego i ide o zaklad ze moje chlodzenie
jest wydajniejsze