Re: chlodzenie woda zasilacza

Autor: Leszek M. (lem_at_poczta.fm)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 15:50:55 MET DST

> z tym ze jedyna rzecza halasujaca w takim zestawie jest pompa (plus komp
> czyli dyski i tak dalej)
> a ta nie wymaga powietrza wiec stosunkowo latwo ja wytlumic
> w tej chwili wstawilem kompa do szafki
> ale zeby sie chlodzilo musialem mu wyciac dziure w jej tylniej sciance
> pompke moge zamknac nawet w pudelku z wata
> i bedzie cisza :)
> ja wiem ze moze nieco ekstremalny jestem ale chodzi mi tez o trwalosc
> wiatrraki przy moim zakurzeniu szybko znow zaczynaja halasowac :(((
> zalezy mi tylko na zasilaczu bo procek juz od dawna chodzi na samym
> [...]

Wstaw drugi wentylator do zasilacza, stary wymień na nowy, puść obydwa na 5V
i powinieneś mieć ciszę.
Możesz też zrobić test, zatrzymać hałasujący wentylator i sprawdzić czy dysk
(i co tam jeszcze masz) nie hałasuje bardziej niż ci się wydawało:-).
Zlikwidowanie jednego źródła hałasu natychmiast ujawnia następne;-).
Z wodą poczekaj na procesor, który będzie potrzebował wydajnego chłodzenia.
IMHO WC na razie jest nie warte zachodu.

Pozdrawiam
Leszek

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem