Re: chlodzenie woda zasilacza

Autor: JFK (jfk_at_jfk.okg)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 12:42:15 MET DST

> Co ci po samym bloku wodnym - chlodnica jakas musi do tego byc, dodatkowe
> pudlo. Woda sama nie poplynie - trzeba pompe i wracamy do puntu wyjscia,
> jakis dzwiek zawsze pozostanie : )
> Poza tym chlodzenie wodne wymaga kontroli i odpowiedniego czynnika - nie w
> kazdych warunkach jest to racjonalne rozwiazanie.

z tym ze jedyna rzecza halasujaca w takim zestawie jest pompa (plus komp
czyli dyski i tak dalej)
a ta nie wymaga powietrza wiec stosunkowo latwo ja wytlumic
w tej chwili wstawilem kompa do szafki
ale zeby sie chlodzilo musialem mu wyciac dziure w jej tylniej sciance
pompke moge zamknac nawet w pudelku z wata
i bedzie cisza :)
ja wiem ze moze nieco ekstremalny jestem ale chodzi mi tez o trwalosc
wiatrraki przy moim zakurzeniu szybko znow zaczynaja halasowac :(((
zalezy mi tylko na zasilaczu bo procek juz od dawna chodzi na samym
radiatorze i zle mu nie jest :)

--
pozdro
JFK