Re: Celeron 2.4 czy athlon xp 2400+ ? nie mam zaufania do AMD stad pytanie - cena ta sama... co wybrac?

Autor: Kamil Kumicki (limaczekNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 13:52:42 MET DST

W dniu So, 23 sie 2003 08:37:39 GMT, "DSP" <komodorowiec_at_poczta.fm>
naskrobał:

> Radeona - toż to przecież samobujwsto bo wydajność żadna (wedłóg
> niektórych) i wogóle padaka straszna. Osobiście usłyszałem "Lepiej
> trzeba było GF4MX kupić ... bo stabilniej chodzi" i gość nie
> pozostawił mi wyboru, musiałem mu zapuścić 3dMarka (miałem 15 minut na
> moje argumenty, tak przy okazji był ogromnie przekonany że jego
> Celeron to "odpowiednik" athlona XP a "P4 jak uruchomi swoje dwa
> porprocesory to wogóle wymiata wszystko" chyba chodziło o HT)
>
> Tak czytając posty na tej grupie nie wiem co myśleć czy że jestem
> wybrany (chyba zmienię ksywkę) czy może jednak muj komp też się
> [...]

ja to samo miałem kiedy sobie kompa modernizowałem z celka 433_at_520. Już
chciałem w sklepie (polpc.pl) dostać Soltka takiego jak mam (na szczęscie
:) teraz w SIG-u, a tu gostek ze sklepu wyskakuje mi że Soltek to badziew i
że "to, to samo co ecs". Zaraz pokazał mi propozycję Asusa A7N8X-X (LOL) i
mówi mi że to jest "o niebo lepsze od "zipišcego" już solteka". Ja zaraz
mówię mu że wspomniany Asus nie ma dual channel, a goœć mi na to że ma. I
zaraz pokazuje mi zdjęcie tej płytki i mówi, że "ten asus ma tak ułożone
gniazda więc musi mieć dual channel" (BIG ROTFL! :D). Ja goœciowi mówię że
się myli i że ten model "wykastrowanego" asus a7n8x nie ma duala bo ma
chipset nforce2 400 (nie ULTRA) i każe gostkowi wejœć na stronę asusa i
sprawdzić. Sprawdzamy a tam się okazuję że JA miałem rację, a goœć mówi jak
tylko dotarło do niego że rzeczywiœcie a7n8x-x nie ma dual to zaraz
wyskoczył ze stwierdzeniem że "dual channel to tylko 3-5 % wzrostu
wydajnoœci" (AGAIN ROTFL!). W końcu koleœ przestał mi chłam wciskać i dał
tego solteka :).
...potem okazało się że wciskał mi asusa bo solteka nie miał w magazynie i
nie chciał stracić klienta, a ja na soltka czekałem 3 dni.....

takie sš perypetie z tymi niedouczonymi sprzedawcami...

--
Pozdrawiam - Micki		| Windows XP, Xnews 5.04.25 |
| AMD Athlon XP 1700+@2000MHz + CoolerMaster XDream HAC-V81 |