Re: Celeron 2.4 czy athlon xp 2400+ ? nie mam zaufania do AMD stad pytanie - cena ta sama... co wybrac?

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fm)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 10:37:39 MET DST

Jak czytam coś takiego to mi serce ściska. Po przeczytaniu tego miałem ROTF
jakieś 5 min. a puźniej się zastanowiłem bo samo posiadam:

nForce2 - który jest "kapryśny" jeżeli chodzi o ram i dualDDR (mam pamięci w
dual-u)

AMD - i to jeszcze przekręconwgo z 2000+ na 2600+

Radeona - toż to przecież samobujwsto bo wydajność żadna (wedłóg niektórych)
i wogóle padaka straszna. Osobiście usłyszałem "Lepiej trzeba było GF4MX
kupić ... bo stabilniej chodzi" i gość nie pozostawił mi wyboru, musiałem mu
zapuścić 3dMarka (miałem 15 minut na moje argumenty, tak przy okazji był
ogromnie przekonany że jego Celeron to "odpowiednik" athlona XP a "P4 jak
uruchomi swoje dwa porprocesory to wogóle wymiata wszystko" chyba chodziło o
HT)

Tak czytając posty na tej grupie nie wiem co myśleć czy że jestem wybrany
(chyba zmienię ksywkę) czy może jednak muj komp też się
wiesza/zwalnia/przymula kiedy mnie nie ma (np. siedzę w kiblu) albo śpię
(komp wtedy jest wyłączony). Jak bym zsumował wszystkie problemy innych
ludzi z komponentami których używam to komp by się chyba wogóle nie włączał.
Możliwe że to dlatego że zasilacz nie codegen wiatrak nie cenił sie 25 zł i
płyta to nie najtańszy chłam a drivery nie są z innego systemu wydne 2 lata
temu.

PS. Jeżeli nie jesteś zagożałym fanem Intela to bież Athlona + dobra płyta +
dobry zasilacz i nie będziesz miał problemu.