Problemy z nagrywaniem

Autor: Carbo (sarano_at_na.onecie)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 11:19:27 MET DST

Sytuacja wyglada tak, ze niedawno przesiadlem sie na Windowsa XP. Nagralem
jakies 15 plytek (zielonych - takich, ktorych uzywalem pod Windowsem 2000
bez problemow), nastepnie nagralem jakies 15 plytek niebieskich (ktorych
wczesniej nie uzywalem). Ostatnio Nero zaczelo mi prawie za kazdym razem
wywalac blad zapisu, ale zeby bylo zabawniej to zawsze po zakonczeniu
nagrywania kiedy jest juz 100%. Najpierw myslalem, ze ma to cos wspolnego z
TAO albo DAO, ale w obu przypadkach jest ten sam problem, nie ma tez
znaczenia z jaka predkoscia sie nagrywa. Teraz sie zastanawiam czy jest to
wina Nero (5.5.9.9), Windowsa, czy moze plytek.

--
Carbo
Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać