Re: jaka nagrywarke sobie kupic????

Autor: Luk_at_s
Data: Sat 23 Aug 2003 - 11:13:56 MET DST

Nie wiem jak z nowymi modelami 52x liteona ale wersja poprzedniej generacji
24x to poprostu rewelacja nagrałem na nim ok 2000CDR i wszystko chodzi ok.
mam juz go ok 20 miesięcy.
Generalnie mam wrażenie że wszystkie nowe modele 52X obojętnie jakiej firmy
TEAC , LG, itd to pogorszyły swoją jakość chodzi im o to aby produkt był jak
najtańszy dla klienta, kosztem oczywiście jakości towaru.
Zresztą kto wypale ważne dane z maksymalna prędkością ten niech się nie
zdziwi za 2-3 lata może ich juz nie mieć.
Proszę spojrzeć na nagrywarki DVD+/-R, tam prędkość nagrywania na krążkach
CDR jest 16x-24X bo to jest optymalna prędkość z jaką powinien być nagryany
krążek z danymi nie mówie o audio bo tu max 4x dla audiofili.
Pozdrawiam