Re: mysz i baterie...

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 16:52:48 MET DST

?

Z twojego opisu sprawy wynika że nie działa bo akumulatorki są NiMH a
ładowarka tylko NiCD. Stare ładowarki NiCD nie potrafią ładować akumulatorów
NiMH.

akumulatorami.

Eeee tam głupoty waść gadasz. Posiadam osobiście MouseMan Cordless Optical +
2x Philips 2000mAh NiMH i do tego ładowarkę uniwersalną (procesorową) która
sama rozpoznaje co ładuje. Nie wiem za ile swoją kupłeś ale moja sie coś
około 130 zł ceniła -> to chyba apropo tej uniwersalności. Akumulatorki
wytrzymują 1 m-c +/- 5 dni, 8h - 10h dziennie, zapalony grach Unreal 2 i
GTA VC.