Re: mysz i baterie...

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_usunto.piwo.org)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 16:19:21 MET DST

RaDzAw wrote:
> Baterie starczaja na 2 tygodnie pracy (jest uzywana praktycznie ~15
> godzin/dzien).
> Baterie to nie tania zabawa, wiec postanowilem zakupic akumulatorki.
> ja sie na akumulatorkach zupelnie nie znam, sprzedawca zachwalal mi
> ladowarke (zreszta tylko ta jedna mial :)) Philips PNC 311 (na ktorej
> jest napisane ze tylko do NiCd), ale dal mi do tego akumulatorki NiMH GP
> 1600 mAh. No i tu jest wlasnie pytanie - czemu to nie dziala ?

Zakładając że ładowarka nadaje się do kupionych przez ciebie
akumulatorów to problemem może być napięcie i impedancja wewnętrzna
ogniw. AFAIR akumulatory mają napięcie 1,2V podczas gdy baterie 1,5V,
różnią się także impedancją wewnętrzną (jeśli czegoś nei pokręciłem)
więc nie każde urzadzenie będzie współpracować z akumulatorami.
Najlepeij zapytaj na pl.misc.elektronika.

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński