Re: Moze ktos potwierdzi to co powiedzial mi sprzedwaca na temat nagrywarek... lub zaprzeczy temu!?!

Autor: [_HEARTSHADE_] (heartshade_at_wp!!!.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 14:53:30 MET DST

Użytkownik "macio" <
> LiteOny wygrywają prawie wszystkie testy. LiteOn robi doskonałe
> nagrywarki i podobno średnie napędy CD.

Hm... prawda jest taka że od zawsze wiadomo że najbardziej jakościowe
produkt
robi PLEXTOR, potem zawsze był TEAC. Polityka firmy zmieniła się niedawno,
zaczeli produkować więcej i taniej - czy z utratą jakości? - narazie nie
wiadomo...

Co do Liteona - produkty nowe, nieznane- nie wiadomo jak będzie z trwałością
na
dłużej (powiedzmy po 2 latach). Serwis Liteona w Polsce = tragedia, serwis w
Niemczech
to samo - czyli firma raczej poz konkretnego podejścia do klienta>

Nagrywarka Liteona - sprzęt całkiem przywoity, dobre odczyty płyt
porysowanych,
dobra korekacja błędu, dobra cena, średnia jakość zapisu i tragiczne odchyły
modelu od modelu.
Ty możesz trafić model OK, sąsiad kupi ten sam z tej samej serii ,a sprzęt
chodził nie będzie
dobrze.

Czy sprzedawca kłamał odnośnie Liteona i Teaca? Według mnie powinien Ci
podać 100 przykładów
potwierdzających swoją tezę, a tego napewno nie zrobił. Nie wiadomo jak będą
się zachowywały
wypuszczane teraz TEACi i jak za pewien czas będzie z Liteonem.

Osobiście nie polecam Liteonów, nie ze względu że są kiepskie, bo tak nie
jest. Zbyt duże ryzyko że kupisz
model który będzie sprawiał problemy, a serwis uwierzcie mi nie jest
łaskawy.

___HEARTSHADE  o f XPLOD labs____
              XPLOD LABS. 2003
          we ARE lamers Paradise