Re: Przedłużacz do monitora - 3m - w rozdzielczosci 1280x1024

Autor: CYBER (usenet_at_zly_adres.com)
Data: Thu 21 Aug 2003 - 23:58:20 MET DST

Grzegorz Kasprowicz wrote:
> kupilem kiedys tani przydluzacz, i przy 1024x768 widoczne (i
> przeszkadzajace) byly odbicia - tzw echo na obrazie
> potem sam zrobilem z dobrych przewodow koncetrycznych wyciagnietych z
> aparatury medycznej (2 metry) i bylo git
> tanie przewody nie sa ekranowane, badz ich impedancja falowa nie jest taka
> jak trzeba, i powstaja odbicia

Czy jestes w stanie okreslic jakie parametry powinien spelnic taki kabel ?

Wiem ze mozna kupic przedluzacze z filtrem czy to powinno wystarczec ?

Poza tym moj kabel od monitora ma na koncu filtr. Domyslam sie ze to
jest jakis gorno przepustowy filtr zeby odsiac zaklucenia z otoczenia ??

Czy kabel ktorego uzyles byl z filtrem ?