Problem SOLTEK SL-KT400-A4C

Autor: fuks (fuks_at_gryf-x.com.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 22:28:45 MET DST

Witam
Mam maly problem z moim komputerem. Dzieje sie tak: kupilem ostatnio dysk
Seagate Barracude 120 GB z 8 mb cachem i jest male ALE. Gdy zgrywam
obojetnie jak duze pliki z dysku ww na dysk wsadzony do kieszeni (obojetnie
jaki/ testowalem z roznymi) komputer uruchamia sie ponownie (reset).
Myslalem ze to wina kabla czy tez dyskow. Mam stalke DSL 1mb i gdy sciagam z
neta pliki o duzej objetosci sytuacja powtarza sie. Wymienilem dysk ten 120
Gb na inny, zainstalowalem system XP prof. za kazdym razem sytuacja powtarza
sie.. Nie mam pojecia co jest grane. Wymienialem juz praktycznie wszystko.
Zasilacz, k. graficzna, pamieci, procesor, k. dzwiekowa nawet no i sieciowke
oraz kable IDE.Problem znika gdy podpiety jest dysk np. matrox ktory
osbsluguje
ata133. Ma ktos moze pomysl co moze byc nie tak? Ja stawiam na pl.
glowna ale nie jestem do konca pewien, bo za nim wysle do serwisu to wole
byc pewni niz potem mam placic za przesylke w obie strony plus diagnostyke u
"ekspertow" :p

Dzieki za wszelkie uwagi.
ps. pisze szybko bo nie mam zbyt czasu wiec moglem zostawic po sobie bardzo
duzo bledow :-)

Pozdrawiam !!!