Zasilacz ATX

Autor: User (endruz2000_at_@yahoo.com)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 22:25:44 MET DST

Witam,

czy do konfiguracji: Epox, 1,7 AMD XP, 40GB BIV + 80GB BIV, GF4 MX, 256 DDR,
DVD(Toshiba) + CDRW(Liteon), SB Live, 2xLAN wystarczy zasilacz Chieftec'a
360W czy lepiej dolozyc i kupic mocniejszy ? Mam obecnie spory problem z
zasilaczem (np. przy 2 dyskach wylacza sie podczas ogladania DIVX ...,
podczas wiekszych obciazen rowniez), dlatego juz nie chce kupowac byle
czego, boje sie ze w koncu dojdzie do wiekszego przepiecia i wtedy dopiero
bedzie problem.
Z lektury Google wywnioskowalem, ze Q-tec itp raczej nie sa solidnymi
wyrobami, wiele osob ma zastrzezenia rowniez do testow TH, mimo wszystko
jestem sklonny zaufac Chieftecowi - nurtuje mnie jedynie pytanie czy te 360W
przy mojej konfiguracji nie bedzie za malo - wiadomo, ze powinna byc jakas
rezerwa ...

pzdr,
Andrzej