Re: Raid>FireWire(IEEE1394)do czego to służy na płycie

Autor: Grooveman (groove_man_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 18:13:32 MET DST

Użytkownik "sadybiakos" <darski_at_sadyba.elartnet.pl> napisał w wiadomości
> mam do rozważenia dwie płyty główne pod P4FSB800HT
> ASUS P4P800 intel 865PE>http://sklep.benchmark.pl/pelny_7075.html
> ASUS P4P800 intel 865PE DeLuxehttp://sklep.benchmark.pl/pelny_7076.html
> Różnią się wiadomo ceną (dla mnie to ważny argument)
> oraz zawartymi przezemnie w tytule funkcjami
> Raid
## pozwala stworzyć macierze dyskowe; polega to na tym, że np. instalujesz
dwa identyczne dyski, a system "widzi" jeden duży dysk - taka konfiguracja
przyspiesza pracę. Możesz też podłączyć dwa dyski tak, że automatycznie te
same dane są zapisywane na obu (tworzy się kopia bezpieczeństwa)

 i FireWire
## mozesz podłączyć cyfrową kamerę video, zewnętrzny interfejs audio

Pozdro
Groover