Raid>FireWire(IEEE1394)do czego to służy na płycie

Autor: sadybiakos (darski_at_sadyba.elartnet.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 17:57:28 MET DST

mam do rozważenia dwie płyty główne pod P4FSB800HT
ASUS P4P800 intel 865PE>http://sklep.benchmark.pl/pelny_7075.html
ASUS P4P800 intel 865PE DeLuxehttp://sklep.benchmark.pl/pelny_7076.html
Różnią się wiadomo ceną (dla mnie to ważny argument)
oraz zawartymi przezemnie w tytule funkcjami
Raid i FireWire
nie mam rozeznania do czego te opcje służą i co trace
wybierając tanszą płyte
wdzięczny bym był za krótki szkic w powyższej sprawie
pozdrowienia sadybiakos z sadyby
PS.
do w/w procesora chce użyć dysku segate serialATA,pamięsi
kingstom400cl2,oraz oraz grafiki GF 5200 Asusa
czy to dobry pomysł.