Re: Pomocy

Autor: Adams (adams_at_as-soft.com.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 16:38:49 MET DST

Użytkownik "gustaw moczygęba" <trol_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Witam
[...]
> Cały system skanowałem NAV z aktualnymi definicjami wirusów,

Na 1000% nie zrobiles tego :-))

>zainstalowałem
>nowy system,

Niepotrzebnie.

>skanowałem dyski programem gdata027-lovesan-a-c na obecność
> najnowszego wirusa Lovesan, program znalazł 3 wirusy i ciągle po 2 min w
>sieci mój komputer robi restart

Hmmm. W wojsku sie na to sie mowi ze zlapales .....

Poszukaj na grupie, ale jakby co, bo faktycznie
w ciagu dwoch minut duzo nie znajdziesz.

Znajdz i usun msblast.exe, zainstaluj laty na
system (start->Windows Update), i
uaktualnij wreszcie program antyvirusowy.

pozdrawiam
Adams