Pomocy

Autor: gustaw moczygęba (trol_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 19 Aug 2003 - 16:15:53 MET DST

Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc.
Problem tkwi w tym ze od pewnego czasu podczas połączenia przez modem do
sieci po około 2 min wyskakuje okienko z monitem i tu cytuje.
"Trwa zamykanie systemu. Zapisz wszystkie rozpoczęte prace i wyloguj się.
Wszystkie niezapisane zmiany zostaną utracone. Zamknięcie zainicjowane przez
ZARZĄDZANIE NT\SYSTEMEM
Czas do zamkniecia 1 min
Wiadomość
System windows musi być uruchomiony ponownie, ponieważ usługa Zdalne
wywoływanie procedur RPC została nieoczekiwanie przerwana"

Cały system skanowałem NAV z aktualnymi definicjami wirusów, zainstalowałem
nowy system, skanowałem dyski programem gdata027-lovesan-a-c na obecność
najnowszego wirusa Lovesan, program znalazł 3 wirusy i ciągle po 2 min w
sieci mój komputer robi restart
Roszę o pomoc
Hubert M.