Re: Aver TV Capture 98

Autor: Master (almagest_at_gazeta.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 14:19:35 MET DST

W artykule news:bhqe3j$p1n$1_at_news.onet.pl,
niejaki(a): Sniper z adresu <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał(a):

> Przecież soft jest dołączany w tym samym pliku co sterowniki. Ważne,
> żeby instalować soft i stery pochodzące z tego samego "pakietu", bo
> inaczej się gryzą. Może dlatego 'Master' napisał, że ten tuner
> kiepsko działa pod Win 2000, bo u mnie jest identycznie na każdym
> systemie (pomijając fakt, że na XP odpala się o niebo szybciej).
>
> Proponuję, żebyś ściągnął programik do deinstalacji starych
> sterowników. Później nowe stery i instalka od nowa. Powinno
> zadziałać. Polecam stronę brytyjską:
> http://www.averm.co.uk/support/downloads.html, bo często zdarza się,
> [...]

To prawda. Ale mam też same sterowniki, bez oprogramowania. Poza tym te
stery są do WinXP, który jest bardziej "multimedialny", ale działają po
2000, tylko słabo. Możliwe że już coś jest lepiej w tej materii, bo te które
mam są z początku 2002, kiedy wszedł WinXP. Przedtem nie bylo w ogóle
sterowników do 2000. Poza tym, jak by nie było, ta karta ma już ponad 5 lat.
Nowe okienka mają problemy ze starszymi tunerami.