Re: Aver TV Capture 98

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Aug 2003 - 13:41:30 MET DST

Użytkownik "water" napisał:

> Sterowniki to ja mam, chyba właśnie stamtąd.
> Chodzi mi o soft do odtwarzania.

Przecież soft jest dołączany w tym samym pliku co sterowniki. Ważne, żeby
instalować soft i stery pochodzące z tego samego "pakietu", bo inaczej się
gryzą. Może dlatego 'Master' napisał, że ten tuner kiepsko działa pod Win
2000, bo u mnie jest identycznie na każdym systemie (pomijając fakt, że na
XP odpala się o niebo szybciej).

Proponuję, żebyś ściągnął programik do deinstalacji starych sterowników.
Później nowe stery i instalka od nowa. Powinno zadziałać. Polecam stronę
brytyjską: http://www.averm.co.uk/support/downloads.html, bo często zdarza
się, że na .com mają jakieś pierdoły albo czegoś im brakuje.

--
Pozdrawiam,
Sniper