Re: Karta graficzna do 400 zl

Autor: PaRaDzIqS (paradzik_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 11:59:20 MET DST

Gozdek wrote:

> Zasilacz to nie problem, jak padnie albo beda klopoty to wymienie.
> Teraz moim glownym problemem jest grafika.
>
> Gozdek

najczesciej jak pada ten zasilacz to pada wszystko co jest do niego
podlaczone.
juz nie raz byly tutaj opisyanie problemy jakie mieli uzytkownicy codegenow.
sam mialem takie cos i napiecia skakaly na nim niesamowicie.
teraz jestem szczesliwym posiadaczem Chieftec'a HPC-360-302.
ale skoro wpierw chcesz kupic grafe to ja juz sie na tym zbytnio nie znam.
sam mam ten sam problem gdyz padla mi niedawno moja GeForce Ti-4200
i musze teraz pozbierac kase na cos nowego.
Pozdrawiam

...:::PaRaDzIqS:::...