Re: [UWAGA] info do straznikow NTG

Autor: jazdzig (jazdziosg_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 10:19:20 MET DST

Artur Gawryszczak wrote:
: Pepek wrote:
:
:: A moze prościej byłoby odwrotnie:
:: Jeśli nie będzie odpowiedzi typu "NTG" to przestaną pytać :)
:
: Pokrętna Twoja logika. Pytają bo nie wiedzą o innych grupach/nie
: chciało im się zastanowić na którą by było najlepiej napisać. Pewna
: domieszka postów o treści "NTG" jest IMO niestety konieczna w celach
: uświadamiająco/odstraszających.

Jednak najczęściej zamiast doradzić, na którą grupę ma pisać autor takiego
tekstu, piszecie głupawe adresy ntg, jeszcze głupsze uwagi itp. Ja wiem
gdzie pisać i nigdy nie spotkało mnie ntg, ale ci święci od ntg rzeczywiście
niepotrzebnie zaśmiecają listę głupkowatymi, a nieraz chamskimi
wypowiedziami. Jak nie chcę odpowiadać to nie odpowiadam, a jak już odpowiem
to tak, żeby pytający miał z tego jakąś korzyść. Pisać po to, aby się
popisać swoim stosunkiem do lamerów, jest też lamerstwem i tworzeniem
postingów ntg.

--
Pozdrawiam
jazdzig