Re: Athlon 2400+

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_wytnijto.o2-pl)
Data: Sat 16 Aug 2003 - 07:14:58 MET DST

Przemek_Szrk napisał(a):

> czytac ...nie spac... nigdy nie pisalem o realnej 2.6 :)
> Powiem wiecej ... glowny pytajacy tez nie o realnej mowil :)

Lepiej ty przeczytaj uważnie ten wątek. Miab który go zapoczątkował
wyraźnie napisał 2660MHz, ty natomiast ciągle mylisz się w zeznaniach
wypisując o podkręceniu procesora na 3.2GHz a poźniej czepiając się yaqa
o nie pisanie ratingu tysiącami.
Żeby nie było NTG, to podkręcenie AXP powyżej 2.5GHz jest mało
prawdopodobne - trzeba mieć bardzo dobry egzemplarz albo WC z Peltierami.
IMHO taka zabawa jest zresztą sztuką dla sztuki - przyrost wydajności
jest niezauważalny (chyba że mówimy o różnicy w cyferkach w tym
popularnym programie), natomiast przyrost wydzielania ciepła aż nadto, co
w konsekwencji prowadzi do głośniejszego chłodzenia.
Sam mam 1800+, który po podbiciu napięcia do 1.85V chodzi bez problemu na
2.4GHz, ale wolę 2.1GHz na domyślnym napięciu i chłodzonego Zalmanem
@1600RPM.

--
Pozdrawiam,
 Szymon                       mailto:mooscimol[at]o2[dot]pl