Re: Athlon 2400+

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 22:07:18 MET DST

Maciej "yaq' wrote:
> no, ale ja mowilem ze do 2,6 moze nie wystarczyc, 2,3 jest cieply ale
> nie tak bardzo:)

My sie chyba nie rozumiemy.
Athlon 2600 ma realnego taktowania 2088.
natomiast Barton 3200+ - 2200MHz.
Mowilem o tym ze REALNE taktowanie rdzenia osiagnelo u mnie
2300... czyli wiecej niz Bartona 3200+.

Poza tym... nie bylo Athlonow 2300+ :).

> imho masz duza temperature

i znow sie mylisz.

>i zainteresowalbym sie chlodzeniem wodnym:)
za 600 zeta ? po co ? 60 stopni to calkiem przyzwoita temp. pracy.

> Nie wiem jakie miales zalozenia przy skladaniu zestawu ale sa lepsze
> wyjscia niz suszark-ano7+:)
i znow pomylka.
Volcano 7+ na obrotach minimum jest jednym z cichszych wentyli.
I takie tez obroty wspomniany wentyl ma u mnie.

pozdr.
Przemek.