Re: Athlon 2400+

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 21:01:16 MET DST

Przemek_Szrk wrote:
> no to powiem Tobie ze niestety sie mylisz.
> Co do zalmanow nie wypowiadam sie... nie mialem z nimi do czynienia.
>
> a Volcano ?... znam z praktyki.. a dokladniej Volcano7+.
> Dla uscislenia... ze standardowej czest. rdzenia 1466 wyszlo 2322..
> i to wszystko na Volcano7+... w obecne skwarne dni osiaga temp.
> 52-56 idle 59-62 stress. Nie mam wentyli innych poza tym
> na procu i w zasilaczu.

no, ale ja mowilem ze do 2,6 moze nie wystarczyc, 2,3 jest cieply ale nie
tak bardzo:) - a tego tez nie sprawdzalem bo nie widzialem takiego proca
nigdy, imho masz duza temperature i zainteresowalbym sie chlodzeniem
wodnym:)

Nie wiem jakie miales zalozenia przy skladaniu zestawu ale sa lepsze wyjscia
niz suszark-ano7+:)

--
-=| Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl |=-