!TeacCD-W516EB i problem ze zmianą firmware'u!

Autor: janusz1313 (wigawi_at_polbox.com)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 10:47:11 MET DST

Witam.
Mam Teaca CD-W516EB który zaczął zachowywać się tak jakby padł mu laser.
Udało mi się na Allegro kupić takiego samego Teaca z uszkodzoną elektroniką
 po złym wgraniu firmware'u, ale za to ze sprawnym laserem.
Wymiana lasera z tej nagrywarki do mojej nic nie dała
(dalej kłopoty z weryfikacją nagranych danych pod Nero,
ociężałe czytanie danych zarówno z płyt tłoczonych jak i nagrywanych).
 Postanowiłem więc zrobić upgrade firmware'u nagrywarki na nowszy ( teraz
mam C),
i tutaj zaczęly się problemy...
Program do flaszowania Teaca zgłasza mi i to obojętnie którą nowszą od C
wersję wgrywam błąd tej treści:

NG SyncFlash : AdapterID=00 TargetID=00 Sensedata= 5:26:02
If the Auto Insert notification option is enabled for CD-W516EB
or the ATAPI CD-ROM connected with same channel,
the computer may be hangup after you finished updating.
You need to disable the Auto insert notification for them

Napęd jest jako secondary master (sam),
wyłączone automatyczne powiadomianie o włożeniu płyty, bez DMA, Windows 98SE

Znalzałem na cdrinfo porade jak naprawić cdrom/nagrywarke niesprawną z
powodu nieudanej operacji zmiany firmware'u
http://www.cdrinfo.pl/cdr/porady/naprawa.php3 i tutaj też pojawia się błą
ale o traści:

NG SyncFlash : AdapterID=00 TargetID=00 Sensedata=ffffffbd:01:50....dalej
tak jak powyżej

Co o tym myślicie?
Nagrywarka(i) do naprawy w serwisie, czy jeszcze próbować w inny sposób...
Jeśli tak to w jaki...
BARDZO czekam na jakiekolwiek sugestie...
janusz1313