Re: Konfiguracja komputera!

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 13:23:02 MET DST

Użytkownik <freshzone_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> no ok. Panowie ale moze jakies konkrety?
> powiem szczerze, ze jaestem teraz przekonany tak w 75% do P4
> ale nadal zostaje to 25%...

A czego właściwie chciałbyś się dowiedzieć o tych procesorach?
Po prostu działają. Jedne i drugie. Tyle że AMD są tańsze,
a niektórzy czują się lepiej, jak mają Intela.
Niektórzy też potrafią ukruszyć procesor AMD, ale wystarczy, że
za cenę 1 Intela kupisz 2 AMD, jak jeden się ukruszy, to będzie
drugi. ;-)
Ja osobiście kilka razy zakładałem radiator na AMD, zanim jeszcze
dowiedziałem się, że to można ukruszyć i nigdy nic się nie stało. :)

Pozdrawiam,
Artur