Divx. Minimalne wymagania

Autor: Mateusz Lis (vetham_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 23:53:45 MET DST

Hey!!
    Sorki wiem że pytanie może się wydawać głupie ale googlałem i na
stronach poświęconych divx'owi nie znalazłem takich informacji, tzn. jaki
musi być komputer (procek RAM itp.) aby filmy divx'owe w miarę dobrze
chodziły. Wiem, że pewnie zostanę zjechany za głupie pytania, ale pisanie na
grupę ma jeszcze inny plus, chciałbym się dowiedzieć jak te wymagania
wyglądają w praktyce, a nie tylko suche dane techniczne gdyż są one często
przesadzone...

Z góry THX

--
        pzdr Mateusz Lis                  / "cause information wants to
      Vetham                            /                            be free"