Re: svchost.exe

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 23:52:03 MET DST

Użytkownik "Grendel" <niemam_at_bo.nie> napisał w wiadomości
> rozwiązanie to jest znane od paru tygodni;-) tylko nikomu się nie chce do
> biuletynów zaglądać i ściągać poprawek

A telewizja? Leciało we wszystkich wiadomościach,
że poprawka jest i żeby aktualizować. Durczok mówił,
Lis mówił, nawet w lokalnym Radiu Bogoria (Grodzisk
Maz.) było i w Trójce (jak wracałem z roboty samochodem)
było i co?
Potrzebne są autografy, wywiady, wizyty w zakładach
pracy, ulotki na klatkach schodowych i pod
drzwiami, ogłoszenia na słupach, coś w niedzielę
w kościele napomknąć o linku do murka (chociażby
darmowego). Naród u nas ciemny, Panie.

O... kończę bo wykrzaczył mi się svchost.exe :)

--
Pozdrawiam,          "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                          It doesn't laugh or cry.