Re: svchost.exe

Autor: Grendel (niemam_at_bo.nie)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 22:24:10 MET DST

> Już nie mówię o tym, że konfiguracja firewalla zapewniająca
> bezpieczeństwo jest znana od kilku dobrych lat.

prosta zasada - blokuj wszystko, czego nie potrzebujesz... I jakoś qrde,
żadne wormy, messengery i inne srery mi nie groźne ;-)
A że outpost jeszcze przy okazji robi analizę niektórych przesyłanych
danych (analiza załączników poczty, elementy aktywne na www itd.), to już
wogóle olewka totalna. Antyvira to mam tak - pro-forma, żeby przez
przypadek gdzieś syfu nie posłać...

--
Grendel