Re: tv dzialal z matroxem, nie dziala z Radeonem ...

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 13:35:14 MET DST

Wojtas dnia 2003-08-11 stwierdził(-a):

> Tyle ze z Matroxem kabel nadal dziala, nie zaskakiwal zdaje sie
> Matrox, jak cos manipulowalem w ustawieniach to pozniej tv nie ruszal
> za pierwszym razem.
> Chyba nawet przy nowszych sterownikach Matroxa juz nie bylo tego
> problemu. Moze Radek nie dziala?

Mimo wszystko spróbowałbym na innym kablu. Nie znam sie na tym, ale
może kabel jest troche walnięty i sygnał z MAtroxa jest wystarczająco
dobry, żeby jakies zakłócenia go nie zabiły, a z Radeonem tak nie jest.
Nie wierze, że to wina sterów. Mam R9000 (w sumie to samo co 9200) i na
każdych jest ok. Albo wyjście w radku walniete.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647