Re: tv dzialal z matroxem, nie dziala z Radeonem ...

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 09:09:02 MET DST

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukaszekled_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Wojtas dnia 2003-08-10 stwierdził(-a):

> Skoro mówisz, że Matrox też nie zaskakiwał to może mam zwalony kabel. A
> teraz zwalił sie do końca. Spróbuj na innym.

Tyle ze z Matroxem kabel nadal dziala, nie zaskakiwal zdaje sie Matrox, jak
cos manipulowalem w ustawieniach to pozniej tv nie ruszal za pierwszym
razem.
Chyba nawet przy nowszych sterownikach Matroxa juz nie bylo tego problemu.
Moze Radek nie dziala?

--
Wojtek
Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/