Re: do uzytkownikow NEC 771 SB

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 13:06:57 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jurgielewicz" <tom_m_at_lpa.a3.pl> napisał w wiadomości

> Odpowiedzą na pewno, a czy reklamacja zostanie uznana nie mam pojęcia.
> Jeśli wada wykracza poza normę producenta to na pewno tak.

No to trzeba będzie zadzwonić...
Po prostu wolałbym, żeby mnie nie spotkała taka sytuacja, że
wysyłam monitor, on wraca do mnie w tym samym stanie, na
dodatek NEC mnie obciąża kosztami transportu w 2 strony
oraz kosztami sprawdzenia monitora...

[...]
> 2. Przebarwienia na pewno nie mogą występować, świadczyć to może o
> odklejeniu maski. Monitory z maską szczelinową (Diamondtron, Trinitron)
> są bardzo wrażliwe na wstrząsy i zdarza się czasem uszkodzneie tego typu
> w transporcie, jeśli spedytor rzuca kartonami. Serwis jesli taka wada
> jest "od nowego" staje na wysokości zadania i wymienia na nowe.

Czyli może obędzie się bez mierzenia odkształceń...

> 3. Na maskownicy? To jest na plastiku obudowy?

Czyżbym pomylił pojęcia? Chyba na masce...
Na ekranie w jednym miejscu jest ciemna kropka.

Pozdrawiam,
Artur

PS: Na newsach jest zdaje się taki zwyczaj, że wszyscy do wszystkich
zwracają się per "Ty". Może nie zmieniajmy tego?